knap-privat.png
mortalin-logo-web
Nyheder
Overskrift (Max 70 tegn):

Fugle - det er nu, du kan forebygge

Kort-beskrivelse-SEO-Max-160-tegn:

Fugle ødelægger bygninger og afløbssystemer med deres ekskrementer, og de kan forurene varer, der modtages. Nogle steder udviser fuglene aggressiv og støjende adfærd
Fugle udgør også en hygiejnerisiko for fødevarevirksomheder og anden følsom industri.

Indhold:

Fugle søger ofte tilbage samme sted år efter år. Især måger er trofaste. De søger tilbage til det sted, de er udklækket. Vores salgskonsulenter og serviceteknikere er uddannet til at kunne vurdere sikringsbehovet mod fugle på alle typer virksomheder. 


For at opnå den bedst mulige løsning for dig som kunde, foretager vi som professionelle skadedyrsbekæmpere og fagfolk en individuel indledende risikovurdering og dermed behovet for sikring. Denne vurdering bygger bl.a. på fugletrykket, virksomhedens produktion, arbejdsprocedurer og bygningens konstruktion, størrelse og stand samt udenomsarealer og myndigheds-/ auditørkrav.  


Efter at have vurderet forholdene og en grundig dialog med jer og jeres skadedyrsansvarlig, sammensætter vi den fugleservice, der passer  til jeres problem. 


Fugleservice består af flere elementer

 

Mortalins fugleservice hviler på fire ben: 

  • Overvågning  
  • Bortskræmning  
  • Afværgning – fysiske løsninger der forhindrer fugle i at tage ophold  
  • Regulering 

De fire ben består af forskellige services og produkter, og vi vurderer løbende og i samarbejde med dig, hvilke justeringer vi bør gøre. 

Fugleservice er en opgave, der løber over en længere periode, og som kræver en professionel indsats fra vores side, men også en aktiv indsats fra jer som kunder. Vi vurderer løbende en række tiltag for at kunne forbedre effekten. Det kan eksempelvis være, at vi skal tale menneskelig adfærd for at minimere belastningen. 


Fugleserviceløsningerne er aldrig ens, men der er elementer, der går igen i alle services. Fremfor alt går ‘Serviceteknikeren på taget’ igen i stort set alle vores services. 


Vores erfaring viser, at en servicetekniker på taget, der udfører forskellige opgaver – indsamling af æg, flytning af automatisk dragefod, opsætning af duepigge – og en række andre tiltag – er særdeles effektiv. Fugle bryder sig ikke om at uregelmæssige forstyrrelser og hændelser, hvilket vi gør aktivt brug af i vores fugleservice. 


Læs mere om Fugleservice og de ydelser og produkter, vi tilbyder


Hvis du kan huske problemerne fra sidste forår og sommer med fugle, kan du tage kontakt til os direkte. Du træffer os på tlf. 8842 0000 eller service@mortalin.dk

Logo-NPMA.png
Logo-BPCA
Logo-CEPA.png
Logo-BS.png

Mortalin er sponsor for:

Logo-Boernecancerfonden
Logo-Team-Rynkeby

A/S Mortalin

Bråbyvej 76 - 4690 Haslev

Tlf.: 88 42 00 00 - E-mail: service@mortalin.dk

CVR: 2438 5914

 

Cookie politik

ikon-luk-knappe

Vi udfører kommunal rottebekæmpelse og skadedyrsikring efter Regeringens råd og anvisninger omkring forholdsregler og hygiejne.


Alle medarbejdere holdes løbende opdateret omkring situationen og vores kunders krav til adgang og adfærd på lokationer.


Har du spørgsmål til håndtering eller har du ændringer i krav til adgang og adfærd i din virksomhed, beder vi dig sende os en mail på: service@mortalin.dk

image001.png
BilledeLink:
Bekæmpelse myrer
image003.png
image001.png
BilledeLink:
Fødevaresikkerhed
image003.png
image001.png
BilledeLink:
Skadedyrsbekæmpelse
image003.png
image001.png
BilledeLink:
Insektnet
image003.png
image001.png
BilledeLink:
Insektnet
image003.png