Mandag den 1. marts skifter vi telefoniudbyder. Det betyder, at næsten alle i Mortalin står op til en mobiltelefon og andre devices, der ikke har forbindelse med omverden. Der skal skiftes nogle hundrede sim- og datakort, og så er vi klar. Vi har oprettet et internt support-team, der sidder klar fra meget tidlig om morgen og hjælper kollegaer i gang.
Du kan stadig få fat i os, da vores vante fastnetnummer virker, og i løbet af ganske kort tid vil vi få alle aktiveret på de nye sim-kort og klar til dagens opgaver.
Alle mobiltelefonbrugere kommer på den 1. marts, så det kan være, at vi fumler en smule med opkaldene, omstilling og de mange nye muligheder, vi har fået med telefonsystemet via vores mobiler lige de første par opkald. Men vi lover, at når vi er fortrolige med brugen af systemet, så bliver det godt, og vi har en endnu bedre sammenhæng mellem Servicekontor og vores udkørende medarbejdere.
Servicekontoret er flyttet over på det nye telefonsystem og er glade for det. Med det nye telefonsystem kan vi hurtigt stille dig om til den rette medarbejder, og ringer du til os, kommer du igennem til en medarbejder, selvom den, du ringer til, holder ferie. Du vil i langt mindre grad opleve at lande på en telefonsvarer.
I løbet af den kommende tid kører vi træning, finpudser opsætning og får forskellige systemer til at 'tale sammen'. Alt sammen så vi kan skabe bedre kundeoplevelser.
Kan du ikke komme igennem til din vante kontaktperson den 1. marts, så ring til os på vores hovednummer - 8842 0000. Det virker, døgnet rundt!
A/S Mortalin
Bråbyvej 76 - 4690 Haslev
Tlf.: 88 42 00 00 - E-mail: service@mortalin.dk
CVR: 2438 5914