Såfremt I som virksomhed beslutter, at en aktion ikke skal håndteres umiddelbart efter den er oprettet, og ønsker at den ikke skal fremgå af de efterfølgende servicerapporter, så har I mulighed for at nedprioritere aktionen. Det kan eksempelvis skyldes, at der er lang tid til at aktionen kan håndteres og derved lukkes. Eventuelt fordi udgiften til nye porte først skal godkendes økonomisk og derfor tidligst kommer på budgettet om et år, eller hvis I beslutter ikke at gøre noget ved et specifikt område/anbefaling.
Når en aktion er blevet nedprioriteret, så fremgår den kun på den efterfølgende servicerapport, hvor den er mærket 'Nedprioriteret af kunde'. De efterfølgende servicerapporter kommer den/de ’Nedprioriterede aktioner’ ikke med på.
Hvis aktionen senere igen ønskes opprioriteret eller bliver udbedret, så er det stadigvæk muligt at håndtere den i Serviceportalen.
Det er derfor ikke muligt at slette en aktion, men den kan skubbes over i feltet for nedprioritering, således den kun fremgår inde på ServicePortalen, og derved vil den kun være synlig for serviceportal-brugere.
Videoguide til nedprioritering af aktion kan ses nedenfor her:
Trin 1
Log ind på ServicePortalen og vælg Aktioner oppe i menulinjen øverst.
Klik derefter på den åbne aktion, som du ønsker at nedprioritere.

Trin 2
Klik på 'Nedprioriter aktion' i øverste højre hjørne
(Hvis du ønsker at tilføje en note, kan du gøre dette ved at klikke på det grønne felt 'Ny note')

Trin 3
Når du har gjort dette, vil aktionen lægge sig over i højre side under 'Nedprioriterede aktioner'

Tilbage
Skadedyr
A/S Mortalin
Bråbyvej 76 - 4690 Haslev
Tlf.: 88 42 00 00 - E-mail: service@mortalin.dk
CVR: 2438 5914