knap-privat.png
mortalin-logo-web

FAQ

Servicerapportens opbygning

Beskrivelse spalte 1

Servicerapport Udført service

Øverst på servicerapporten får du et overblik over den udførte service. I parentes fremgår det hvor mange enheder der er serviceret, og om der eventuelt er behandlet for insekter mv.

Du kan også se, om der er foretaget kontrol af den passive sikring.

Servicerapport Åbne aktionspunkter

Hvis der er forhold, der vedrører den passive sikring, har serviceteknikeren oprettet ’Aktioner’ -  eventuelt understøttet med fotos. Aktioner beskriver de forhold, der med fordel kan udbedres eller ændres for at mindske risiko for skadedyr.

Servicerapport Gnaverkontrolpunkter

Hvis der ved servicebesøget er konstateret spor efter eller fangst af gnavere eller fangst af insekter, vil du kunne se disse resultater i de respektive kontrolpunkter. Der medtages alene de forhold, hvor serviceteknikeren har haft noget at rapportere om. Kontrolpunkter med 0-resultater fremgår derfor ikke af rapporten. Hvis du ønsker at se alle 0-resultaterne kan de tilgås i ServicePortal under menupunktet Analyse. Se guide hertil på følgende link: Servicerapportens opbygning.


Hvis der er behandlet med et kemisk middel, fremgår det under punktet Behandlinger. Eventuelle kommentarer fra serviceteknikeren vil fremgå af feltet ”Generelle noter” såfremt teknikeren har noteret noget.


Beskrivelse spalte 2

Tilbage

Logo-NPMA.png
Logo-BPCA
Logo-CEPA.png
Logo-BS.png
logo-BCF
logo-DHK

A/S Mortalin

Bråbyvej 76 - 4690 Haslev

Tlf.: 88 42 00 00 - E-mail: service@mortalin.dk

CVR: 2438 5914

 

Cookie politik

Mortalin er sponsor for: